پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|بازدید مدیران عامل و فروش پترونول از دفتر عاملیت استان خراسان رضوی

بازدید مدیران عامل و فروش پترونول از دفتر عاملیت استان خراسان رضوی

جمعه, 1395/5/8
بازدید مدیران عامل و فروش پترونول از دفتر عاملیت استان خراسان رضوی و شهر مشهد

مدیر عامل و مدیر فروش شرکت پترونول طی سفری به شهر مقدس مشهد در تاریخ ۶ مرداد ۹۵، از دفتر عاملیت استان خراسان رضوی بازدید نموده و از نزدیک در جریان فعالیت های همکاران زحمتکش پخش و دفتری استان خراسان قرار گرفته و طی سخنانی از زحمات و تلاش های آن ها قدردانی و آرزوی موفقیت روزافزون نمودند.

همچنین به صورت سر زده به تعدادی از اتوسرویسهای فعال و مجرب شهر مشهد مقدس مراجعه و در جهت پیشبرد  اهداف والای پترونول ، پیشنهادات وانتقادات احتمالی آنان را دنبال کردند که به لطف خداوند منان و تلاشهای بی وقفه همکاران پترونول و بدون اغماض واحد تولید و کنترل کیفی پترونول  ، رضایتمندی تمام مشتریان و مصرف کنندگان محترم  ابراز گردید.این رضایتمندی،مجموعه پترونول را هر چه مصمم تر در ادامه مسیر صحیح وحفظ حقوق مصرف کننده تشویق نمودند.حضور مدیر عامل در مراکز خدماتی و اتو سرویس ها گویا حساسیت بالای ایشان نسبت به رضایت مشتریان و اهداف مشتری مدارانه پترونول می باشد.

امیدواریم که خانواده پترونول همیشه و در تمام عرصه ها ، با پشتیبانی این دوستان ارجمند و گرامی موفقیت روزافزون خود را تجربه نماید.

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top