پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|آئین رونمایی از محصولات آذر روان ساز، دهه فجر ۹۵

آئین رونمایی از محصولات آذر روان ساز، دهه فجر ۹۵

سه شنبه, 1395/11/19
استاندار آذربایجان غربی در شرکت روغن موتور پترونول

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، جناب مهندس سعادت استاندار محترم استان آذربایجان غربی و روح الله حضرت پور نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه آذرروان ساز تولید کننده روغن موتور و روانکار های صنعتی پترونول از نزدیک در جریان طرح توسعه تکمیل زنجیره تولید و پالایش روغن موتور با آخرین استانداردهای جهانی قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم، حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی ارومیه، جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، منصور جلایر، مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی، احسان جوی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از اصحاب رسانه آذربایجان غربی حضور یافتند.

بازدید استاندار آذربایجان غربی از شرکت آذر روان ساز،بازدید نماینده مجلس ارومیه از روغن موتور پترونول

 

 

در ادامه از محصولات جدید شرکت آذرروان ساز رونمایی گردید.

 

روغن موتورهای جدید پترونول،روغن موتور پترونول فول پرایم،روغن موتور پترونول فول تاکسی

مدیرعامل روغن موتور پترونول مهرداد سعادت

مدیرعامل محترم شرکت آذرروان ساز در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: بعد از نزدیک به نیم قرن فعالیت این شرکت اکنون با هدف کسب سهم این نوع محصولات از بازار خاورمیانه هدف گزاری شده است و هم اکنون نیز توانسته ایم با افزایش تولیدات خود از ۷ قلم به ۱۸۰ قلم سهم قابل توجهی از صادرات را بخود اختصاص دهیم.

وی افزود: محصول این شرکت بخصوص در تولیدات روغن موتور به دلیل استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه می باشد محصولی با کیفیت و استاندارد روز جهان عرضه می کنیم که علاوه بر کیفیت امکان تجزیه تا ۹۵ درصد در طبیعت را نیز دارا می باشد.

وی اضافه کرد: بدلیل وجود تکنولوژی های قدیمی در کشور و در این بخش شاهد عرضه محصولاتی با کیفیت نازل تر نسبت به محصولات مشابه خارجی در کشور بوده ایم که برای جبران این عقب ماندگی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه به کیفیت مشابه برندهای بزرگ جهانی رسیده ایم.

سعادت گفت: خوشبختانه هیچ بدهی معوق بانکی نیز نداریم با این حال برای توسعه واحد و افزایش تولید نیز نیاز به منابع مالی داریم.

پترونول بهترین برای برترین ها روغن موتور استان آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غریی در آئین رونمایی از محصولات صادراتی شرکت آذر روان‌ساز اظهار داشت: اخیراً سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی موظف به برگزاری نمایشگاه دایمی محصولات تولیدی استان شده که تا پایان بهمن ماه این نمایشگاه افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان استان باید برای شکوفایی اقتصاد دست در دست هم دهند، گفت: بنابراین نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی می‌تواند محل تلاقی این موضوع باشد.

وی با ابراز تاسف از اینکه در آذربایجان‌غربی تعصب مصرف محصولات تولیدی استان وجود ندارد، تصریح کرد:سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید پس از آماده‌سازی نمایشگاه دائمی، تمامی محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی در تمامی زمینه‌ها را در معرض دید عموم قرار داده و علاوه بر آن، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را در این محل گرد هم آورد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید در آذربایجان‌غربی تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسد که هیچ‌کس محصول تولیدی خارج از استان را خریداری نکند بیان کرد: تنها در صورتی حق خرید از استان‌های همجوار یا سایر استان‌ها وجود دارد که مشابه آن وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تولیدات استان خریداری شود، گفت: در این صورت مسئله اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محقق می‌شود.

 

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top