پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|پترونول شاپ اهواز

پترونول شاپ اهواز

یکشنبه, 1399/7/13
پترونول شاپ اهواز

 پترونول‌شاپ اهواز که در واقع فروشگاه تخصصی عرضه محصولات پترونول در استان خوزستان می‌باشد، به نشانی اهواز، بلوار سردار سلیمانی، نبش ساحلی کارون، مجتمع امید، واحد 27 و 28 افتتاح گردید.

افتتاح پترونول‌شاپ اهواز در راستای سیاست‌های توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات هرچه بهتر در خصوص رضایت حال مشتریان و همراهان روغن موتور پترونول در جنوب غرب کشور عزیزمان می‌باشد.

لازم به ذکر است جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت هموطنان، فروشگاه روغن موتور پترونول در اهواز بدون برگزاری جشن افتتاحیه به طور رسمی آغاز به کار نمود.

 از این پس کلیه هموطنان اهوازی و همکاران اتوسرویس استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند با مراجعه به پترونول‌شاپ اهواز در بلوار سردار سلیمانی، علاوه بر آشنایی با آخرین محصولات و نوآوری‌های پترونول، از امکان خرید حضوری نیز بهره‌مند گردند.

 در مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات پترونول در استان خوزستان، همکاران ما آماده پاسخ‌گویی و تشریح ویژگی‌ها و کارایی و سطوح کیفی تمامی محصولات پترونول می‌باشند تا بتوانیم بهترین‌ روغن موتور و روانکارهای خودرویی متناسب با خودرویتان را در بالاترین کیفیت معرفی نماییم و لذت استفاده از برند با کیفیت روغن موتور ایرانی را به شما، همراهان بزرگوار پترونول هدیه دهیم.

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top