پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|📺 برنامه تلویزیونی ایران ساخت

📺 برنامه تلویزیونی ایران ساخت

جمعه, 1399/7/18
روغن موتور و روانکارهای خودرویی و صنعتی پترونول، این هفته میزبان برنامه ایران ساخت بود و در این برنامه به تشریح علل شکل گیری این مجموعه تولیدی روغن موتور و نیز رمز موفقیت 50 ساله مجموعه آذرروان ساز در زمینه روانکارهای خودرویی پرداخته شد...

برای همگان بالاخص جوانان، دیدن و شنیدن سرگذشت کارآفرینان و تولیدکنندگان ایرانی جذاب بوده است و می‌تواند منشا فکر و الهام برای جوانان کوشای ایران عزیزمان باشد. این هفته پترونول برند معتبر روغن موتور ایرانی میزبان برنامه تلویزیونی “ایران ساخت” سیمای استان آذربایجان غربی بود تا جوانان بیشتر با تاریخچه این واحد تولیدی روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی آشنا شوند.

در این برنامه تلویزیونی، جناب آقای علی سعادت دهقان مدیر کارخانه روغن موتور پترونول ضمن خوشامدگویی به عوامل تولیدی و بینندگان محترم برنامه، اظهار داشتند که ایده اصلی این واحد تولیدی روغن موتور به فعالیت بیش از 50 ساله جناب آقای پرویز سعادت دهقان پدر بزرگوارشان در زمینه بازرگانی و فروش روغن موتور ( بنیان‌گذار روغن موتور پترونول) بوده است و در سال 1375 کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی کارخانه روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی آغاز گردید که با کمک خداوند متعال در 1381 به بهره‌برداری رسید.

آقای علی سعادت با اشاره به این موضوع که تولید نجات‌دهنده اقتصاد هر کشوری است، و برای رسیدن به جایگاه امروزی کشورهای توسعه یافته، هر ایرانی می‌بایست نقشی اثرگذار در اقتصاد و تولید کشور داشته باشد؛ تاکید کردند که به امید سرافرازی میهن عزیزمان وارد عرصه تولیدی شده‌اند تا ان‌شاءالله نتیجه مطلوب در اقتصاد کشورمان داشته باشند.

مدیرکارخانه روغن موتور پترونول در ادامه برنامه ایران ساخت افزودند که رمز موفقیت این کارخانه تولیدی روغن موتور و روانکارها، با توجه به این امر که شرکت آذرروان‌ساز در واقع یک شرکت خانوادگی است، همدلی و همبستگی تمامی فرزندان در کنار پدر بزرگوارشان برای دستیابی به هدف نهایی مجموعه تولیدی که همانا عرضه با کیفیت‌ترین روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی می‌باشد، بوده است.

برای آشنایی بینندگان تلویزیونی با بخش فنی تولید روغن موتور اظهار داشتند روغن موتور و روانکارها در واقع از ترکیب بیش از 25 ماده تولید می‌شود که سهم عمده آن روغن پایه (معدنی، سینتتیک) است. واحد بلندینگ با فرمولاسیون مهندسی و ویژه اقدام به مخلوط کردن روغن پایه و ادتیو به منظور تولید روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی با توجه به سطوح کارآیی و کیفی مورد نیاز می‌نماید، سپس در خط تولید، محصول نهایی جهت عرضه به مشتریان بسته بندی می‌گردد که تمامی این فعالیت‌ها با نظارتهای واحد کنترل کیفی مجموعه و سازمان استاندارد انجام می‌گیرد.

علی سعادت با اشاره به میزان سرانه بالای خودروی سواری در کشورمان بیان داشتند با توجه به وجود حجم مناسب و بالای روغن موتور و روانکارهای خودرویی، شرکت آذرروان ساز با هدف ورود به بازارهای بین‌المللی با داشتن استانداردهای جهانی در حال حاضر به بیش از 15 کشور از جمله کشورهای اروپای شرقی و آفریقایی و کشورهای همسایه صادرات متنوعی در زمینه روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی دارد.

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top