پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

شنبه, 1399/12/30
پیام مدیرعامل روغن موتور پترونول به مناسبت آغاز سال 1400

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ
🌸 یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
🌸 یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
🌸 یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
🌸 حوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

دوستان و همراهان عزیز پترونول، فراررسیدن بهار و عید باستانی نوروز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی که مقارن با اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) است، را به تمام هموطنان عزیز کشورمان و به ویژه به تمامی همکاران پرتوان، نمایندگان و مصرف‌کنندگان و همراهان گرانقدر پترونول و خانواده‌های محترم تان تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان آرزوی سالی سرشار از سلامتی، شادکامی و پر از خیر و برکت و توفیق روزافزون از درگاه ایزد منان خواستارم .
آنچه که برند «پترونول» را نه تنها ماندگار کرده بلکه راه خود را در فراسوی مرزها گشوده است، ثبات در کیفیت و عرضه روانکارهای خودرویی و صنعتی با فرمولاسیون‌های تخصصی مرغوبترین روغن‌های پایه با ادتیوهای پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا و رعایت استانداردهای بین المللی است.
امروز نام «پترونول» برای مصرف‌کنندگان آرامش خاطر به همراه دارد و خوشنامی آن دسترنج بیش از پنجاه سال تلاش مستمر خانواده بزرگ پترونول است.
روغن موتور و روانکارهای خودرویی و صنعتی پترونول، با رعایت اخلاق تجاری و رفتار حرفه‌ای و عملکرد صادقانه اعتماد و اطمینان را در جامعه نسبت به محصولات پترونول به وجود آورده و به پشتوانه الطاف الهی و همت والای بخش‌های مختلف شرکت و نمایندگان پرتلاش گام‌هایی استوار در تحقق اهداف متعالی برداشته‌ایم. ما همه‌ی تلاش‌مان را به‌ کار بستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، در کنار شما عزیزان باشیم. در سالی که گذشت، همراهی بی‌نظیر شما به ما ثابت کرد که مسیر درستی را پیموده‌ایم.
از همه پرستاران و تلاشگران عرصه درمان کشور به خاطر زحمات طاقت‌فرسا و خدمات ارزنده یک ساله در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی می‌نمایم. بی‌شک ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان و مدافعان سلامت در سال ۹۹ تا ابد در خاطرمان خواهد بود، سال گذشته با تمام فراز و فرودها و مشکلات و دشواری‌ها به پایان رسید.
سال ۱۴۰۰ را با امید به بهبود شرایط کشور و مردممان آغاز می‌کنیم. امید آن داریم تا با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندان و کادر درمان خستگی‌ناپذیر کشورمان و با بهره‌گیری از واکسن‌های تولیدی، در سال جدید بر این بیماری مرگبار فائق آییم.
مهرداد سعادت دهقان

۱۳۹۹/۱۲/۳۰

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top