پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|تقویم دسکتاپ کامپیوتر و موبایل سال ۱۴۰۰

تقویم دسکتاپ کامپیوتر و موبایل سال ۱۴۰۰

جمعه, 1399/12/29
تقویم دسکتاپ کامپیوتر و موبایل سال ۱۴۰۰

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با قراردادن تقویم‌های زیبا و چشم‌نواز به عنوان پس‌زمینه کامپیوتر یا گوشی تلفن همراهتان، از این تقویم برای برنامه‌ریزی و اطلاع از مناسبت‌ها، تعطیلات و تاریخ روزهای هفته استفاده می‌نمایید. شرکت آذرروان ساز تولید کننده روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی پترونول به رسم سال‌های گذشته و همزمان با آغاز سال  ۱۴۰۰ هجری شمسی، برای کامپیوترهای شخصی و سازمانی و همچنین برای پس‌زمینه گوشی تلفن همراه شما عزیزان، اقدام به طراحی تقویم‌های زیبا براساس مناسبت‌های سال ۱۴۰۰ نموده است.
با آرزوی سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند سبحان برای همراهان گرانقدر پترونول، امیدواریم از این تقویم برای برنامه‌ریزی لحظات خوش در کنار خانواده و دوستانتان استفاده نمایید.

برای دریافت تقویم‌های ماهیانه برای استفاده به عنوان کاغذ دیواری Wallpaper نمایشگرهای کامپیوتر به صفحه تقویم کامپیوتر ۱۴۰۰ مراجعه فرمایید. همچنین در صفحه تقویم موبایل ۱۴۰۰ نیز می‌توانید تقویم‌های مخصوص پس زمینه تلفن همراه را دریافت نمایید.

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top