پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|واکسیناسیون همکاران شرکت تولیدی آذر روان ساز

واکسیناسیون همکاران شرکت تولیدی آذر روان ساز

یکشنبه, 1400/6/28
واکسیناسیون

با وجود درگیری بیش از یکسال و نیم جهان با بیماری منحوس کرونا و به طبع آن ایجاد محدودیت های بهداشتی متعدد در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، کارگران واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی به منظور تداوم چرخه تولید ملزم به حضور مستمر در محیط کار بودند و امکان دورکاری برای این عزیزان وجود نداشت.
شرکت تولیدی آذرروان‌ساز نیز به منظور پیشگیری و صیانت از سلامت همکاران، استمرار چرخه تولید، تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی، اقدامات متعدد بهداشت فردی و محیطی را با همکاری شبکه بهداشت و درمان ارومیه انجام داده است.
در همین راستا و همزمان با اجرای گسترده واکسیناسیون عمومی در کشور با پیگیری‌های بعمل آمده از سوی مدیریت و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مرکز بهداشت ارومیه تزریق دوز اول واکسن کلیه همکاران مجموعه تولیدی آذرروان‌ساز آغاز گردید.

در پایان ضمن تشکر مجدد از تلاش های شبانه روزی تمامی دست اندرکاران واکسیناسیون وزارت بهداشت و اقدامات دولت سیزدهم در واکسیناسیون فراگیر، زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور، بالاخص همکاران بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی امید آن داریم تا با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت کشور و رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی بر این بیماری مرگبار فائق آییم.

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top