پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|فروشگاه تخصصی اینترنتی پترونول شاپ

فروشگاه تخصصی اینترنتی پترونول شاپ

یکشنبه, 1400/11/17
فروشگاه تخصصی اینترنتی پترونول شاپ

نیم قرن قبل، سال ۱۳۴۷ هجری شمسی برای تولید مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین روانکارهای خودرویی و صنعتی روز، فعالیت خویش را آغاز نمودیم و در دهه قبل با تولد برند پترونول در مجموعه شرکت آذر روان ساز و با محبوبیت و استقبال روزافزون اتوسرویس‌ها و رانندگان خودروهای سواری و سنگین و مصرف‌کنندگان تجهیزات صنعتی از کیفیت بالای روغن موتورهای این برند در بازار پرهیاهوی روغن موتور و همزمان با گسترش روزافزون فعالیت‌های اینترنتی و آنلاین، به منظور ایجاد مسیری برای دسترسی آسان و ارزان مصرف‌کنندگان به انواع روانکارهای خودرویی و صنعتی تولیدی شرکت آذر روان ساز،همزمان با اعیاد پرخیر و برکت ماه رجب و ولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر، فروشگاه خرید آنلاین روغن موتور و روانکارهای خودرویی پترونول شاپ به صورت رسمی افتتاح گردید.

فروشگاه اینترنتی پترونول‌شاپ بستری مناسب و امن برای خرید اینترنتی روغن موتور و روانکارهای خودرویی در ایران است و از همان روزهای بدو تاسیس، خود را پایبند به ارائه کالاهای اصل نموده است. به همین منظور امکان بهره‌مندی از “پشتیبانی و مشاوره تخصصی رایگان” و “فرصت ۱۴ روزه تعویض کالا” در کنار ارسال سریع به سراسر کشور را برای مخاطبین خویش فراهم آورده است تا به عنوان یکی از فروشگاه‌های تخصصی آنلاین کشور در زمینه‌ی روغن موتور و روانکارهای خودرویی، برای کاربرانش «تجربه‌ی یک خرید خوب» را تداعی نماید.

با همدلی و همراهی متخصصین جوان و با تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و تولید محتوا، در کنار پیشکسوتان صنعت روانکار تلاش شده است تا علاوه بر عرضه و فروش باکیفیت‌ترین روغن موتور و انواع روانکارها از برندهای معتبر، مراحل مختلف چون جستجو و انتخاب، عضویت و ثبت‌نام در سایت و پرداخت و تکمیل فرآیند خرید آنلاین در کنار امنیت و دقت بالا به گونه‌ای تسهیل و آسان گردد تا تجربه و لذت خرید آنلاین برای عزیزان همراه میسر گردد. امیدوار هستیم در سال‌های آتی با همراهی شما عزیزان و تجارب حضور آنلاین خویش، به عنوان مرجع تخصصی آنلاین مشاوره و فروش انواع روغن موتور و روانکارهای خودرویی و صنعتی اصیل در ایران در کنار شما عزیزان باشیم.

هدیه دادن در روز پدر به همسران و پدران یکی از چالش‌های اساسی ما ایرانیان است. برای مردان همیشه ماشین اهمیت خاص خود را دارد و مهم نیست در خانواده چه کسی معمولا رانندگی می‌کند و از خودرو، چه کسی بیشتر استفاده می‌نماید. هدیه روز مرد میتونه خاص باشه، اگه روغن موتور اصل باشه! اگر قصد دارید هدیه متفاوت و ویژه‌ای برای پدرتان خرید کنید، پیشنهاد پترونول شاپ این است که به ماشین‌اش بها بدهید و یک روغن موتور یا روانکار با کیفیت از یک برند معتبر با استفاده از تخفیف‌های هیجان انگیز کمپین #به_وقت_هیجان پترونول شاپ، به پدر یا همسرتان هدیه دهید.

♦ کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای اولین خرید برای روغن موتورهای بنزینی و روانکارهای خودرویی: PS-order (برای سفارشات بالای ۳۰۰ هزار تومان)

♦ کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای با کیفیت ترین روغن موتورهای دیزلی: Petronoldiesel (برای سفارشات بالای یک میلیون تومان)

همچنین در طول هفته، تعدادی از محصولات پرفروش در “به وقت تخفیف” شامل تخفیفات شگفت انگیز و هیجان انگیز خواهند بود که می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام پترونول‌شاپ، مطلع گردید
نکته ۱: امکان استفاده از کد تخفیف برای محصولاتی که در “به وقت تخفیف” قرار گرفته اند، وجود ندارد.
نکته ۲: مهلت استفاده از کد تخفیف اولین خرید تا ۱۰ تیر ۱۴۰۱ می باشد.

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top