پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت عید باستانی نوروز

یکشنبه, 1400/12/29
پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت عید باستانی نوروز

بهار آغاز همیشگی خلقت و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و الهام بخش رویشی مجدد و نویدی برای شروعی دوباره و آغاز نو شدن هاست؛ نوروز شروع تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی  است.

اینک در آستانه قرن جدید، با تبریک آغاز بهاری دیگر، آرزوی سعادتمندی، سلامتی و نشاط برای هموطنان عزیز کشورمان و بالاخص همکاران پرتوان عزیزم در گروه صنعتی آذرروان‌ساز، نمایندگان و مصرف‌کنندگان، همراهان پترونول و تمامی دست اندرکاران صنعت کشور را داریم.خداوند سبحان را شاکریم که به ما عنایت فرمود تا سالی پرکار و پرتلاش را سپری نمائیم و با گام هایی استوار در جهت نیل به اهداف بلند پترونول قدم برداریم.

بر خود لازم می دانم در کمال احترام و به رسم ادب، مراتب سپاس و قدرشناسی از تلاش های متعهدانه کلیه مدیران، کارشناسان، کارکنان متخصص و تلاشگر پترونول که با عزمی راسخ و تلاش‌های شبانه روزی در مسیر تعالی سازمان همت نمودند و با حمایتهای بیکران خود، ما را در مسیر  پیشرفت و توسعه همراهی نمودند، قدردانی نمایم و امید دارم در سال جدید با استعانت از حضرت حق و تلاش بیشتر، مسیر دستیابی به اهداف متعالی شرکت هموار گردد و شاهد نقش آفرینی روزافزون پترونول در حوزه روانکارهای خودرویی و صنعتی کشور باشیم.

در پایان ضمن گرامیداشت سالروز ۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت که نمادی از استقلال  و خودباوری ملت شریف ایران است، فرا رسیدن نوروز  سال ۱۴۰۱ شمسی را تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی، سعادت و سرافرازی برای یکایک عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

مهرداد سعادت دهقان
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top