پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک مدیرعامل پترونول به مناسبت عید باستانی نوروز

یکشنبه, 1403/1/5

طرب ای دل که نو بهار آمد

از صبا بوی زلف یار آمد

نوروز سرآغاز دیگری است از چرخه‌ی حیات طبیعت و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان به احسن حال توأمان باشد.
دربهارترین بهار، از درگاه ربوبی خاضعانه مسئلت داریم به برکت همزمانی بهار طبیعت با بهار دل ها، هموطنان عزیزمان و به ویژه دوستان و عزیزان همراه گروه صنعتی آذر روان ساز سالی پر از خیر، برکت، بهروزی، آرامش و آسایش داشته باشند.

امیداست احوال خوش و سرسبزتان در این اوقات روحانی با سبزاندیشی و دل انگیزی بهار همراه گردد.
در سال ۱۴۰۲ به یاری خداوند متعال و به پشتوانه تلاش‌های بی دریغ و کوشش های شبانه‌روزی تک‌تک همکاران عزیزمان در واحدهای ستادی، عملیاتی، تولید و فروش آذر روان ساز گام‌های محکم و موثری در تولید و عرضه محصولات جدید برداشتیم. در همین راستا درسال آینده، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات همچنان از اولویت‌های اصلی ما خواهد بود، زیرا بر این باوریم که رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، برکت و رضایت خداوند را به ارمغان خواهد آورد.

در پایان، ضمن تبریک مجدد عید نوروز ۱۴۰۳ شمسی، سالی سرشار از رحمت الهی، برکت، آرامش، سربلندی و تندرستی برای یکایک هموطنان و به‌ویژه همکارانم در گروه صنعتی آذر روان ساز آرزو می‌کنم. اطمینان دارم در سال جدید با بهره‌گیری کامل از توانمندی و تلاش های بی بدیل کلیه مدیران، کارشناسان، کارکنان متخصص و تلاشگر آذرروان ساز روزهای روشنی پیش‌رو خواهیم داشت و بر شکوفایی و بالندگی آذرروان ساز و رشد و توسعه صنعت روغن موتور و روانکارهای خودرویی و صنتعی کشور بیش از گذشته خواهیم افزود.

مهرداد سعادت دهقان

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top