پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|کسب عنوان واحد نمونه کیفی از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی سال ۹۶

کسب عنوان واحد نمونه کیفی از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی سال ۹۶

دوشنبه, 1396/8/22
تندیس واحد نمونه استاندارد۹۶ روغن موتور پترونول

شرکت آذر روان ساز ، با نام تجاری پترونول بعنوان واحد نمونه استاندارد انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

لوح تقدیر واحد نمونه استاندارد۹۶

 

مراسم روز جهانی کیفیت در استان آذربایجان غربی با حضور استاندار و معاون سازمان ملی استاندارد ، رییس اتاق بازرگانی ، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل و مدیران اداره ستاندارد استان ، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، اساتید دانشگاه، مدیران صنایع و تولیدکنندگان در محل سالن اجتماعات اداره کل استاندارد‌ برگزار شد. در این مراسم از آقای مهرداد سعادت دهقان ، مدیر عامل شرکت با اعطای لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

 

سخنرانی استاندار آذربایجان غربی در مراسم اهدای استاندارد پترونول

آقای محمد مهدی شهریاری استاندار استان آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره بر اهمیت رعایت الزامات قانونی تعیین شده خاطر نشان ساخت اولویت اصلی کشور در سال مزین به اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، ارتقاء صادرات غیر نفتی و کاهش وابستگی به نفت می باشد و اضافه کرد حرکت به سمت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی جز با سرلوحه قرار گرفتن امر کیفیت و ارتقاء جایگاه استاندارد سازی از سوی واحدهای تولیدی و خدماتی و سایر دستگاههای مرتبط،امکان پذیر نخواهد بود.

ایشان در بخش دیگری از سخنرانی خود افرایش صادرات و کشف بازارهای جدید صادراتی را در گرو ایجاد نگرشی کیفیت محور با رعایت استانداردها و توجه به نیازهای مشتریان برشمرد.

دریافت لوح تقدیر توسط مدیر عامل روغن موتور پترونول از دست آقای مرندی مقدم

آقای مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد کشور در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان نمونه با اشاره به این که ایران اسلامی توانسته است در جهت رعایت استاندارد های لازم از بین ۱۶۸ کشور رتبه ۲۳ را از آن خود کند، گفت: ما توانستیم ۳۸ استاندارد را در مصرف انرژی برای ۳۸ صنعت کشور تدوین کنیم و به اجرا گذاریم.

وی افزود: استاندارد های ۵۵ گانه را در صنعت خودرو سازی به ۸۵ گانه ارتقا داده ایم که تحول بزرگی در صنعت خودرو سازی محسوب می شود.

آقای مرندی مقدم با بیان این که بزرگترین برنامه ما در سال آینده اجرای بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی است که پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی را شامل می شود، ادامه داد: امروز از حدود ۱۰۰ هزار واحد تولیدی در کشور ۲۰ هزار واحد تحت پوشش سازمان ملی استاندارد قرار دارد که با توجه به بند مذکور در ستاد اقتصاد مقاوتی باید مابقی نیز تحت پوشش استاندارد قرار گیرد.

 

آقای جلایر مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان نیز اظهار داشت: دانش فنی اصلاح فرآیندها و ارتقا سطح استاندارها را در برنامه دارد این سازمان و فضای رقابتی تولیدی استان موجب افزایش کیفیت است چرا که افزایش کیفیت افزایش فروش  را در پی خواهد داشت.

آقای اسکندری مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه بر رفع مشکل اخذ استاندارد برای واحد های تولیدی جدید و جلوگیری از فعالیت واحد های تولیدی غیر مجاز و فاقد مجوز در استان تاکید کرد.

در ادامه این مراسم از واحد های تولیدی نمونه در رعایت استاندارد های لازم نیز تجلیل شد.

دریافت لوح تقدیر و استاندارد توسط مدیر عامل روغن موتور پترونولاستاندارد 96 روغن موتور پترونولنشان استاندارد روغن موتور پترونولروغن موتور پترونول،روغن موتور استاندارد ایران


Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top