مگ پترونول مخفف Magazine Petronol، مجله اینترنتی روغن موتور می باشد.با توجه به عدم وجود اطلاعات کامل و نیز بروز در زمینه صنعت روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی، شرکت آذر روان ساز تولید کننده روغن موتور و روانکارهای پترونول اقدام به راه اندازی مجله اینترنتی نمود. امید است در این مجله اینترنتی که مجموعه ای از مقالات علمی و بروز و اخبار صنعت روانکار و روغن موتور می باشد با ما همراه باشید.با ارایه نظرات و پیشنهادات سازنده خویش ما را یاری فرمایید.

مجله اینترنتی روغن موتور پترونول با توجه به اهداف پترونول در پنج حوزه «دانستنی های روغن»، «همراهان پترونول»، «دانستنی های خودرو»، «اخبار صنعت روغن»، «چند رسانه ای» به تولید محتوا می پردازد.

دانستنی های روغن

در بخش دانستنی های روغن اطلاعات کامل از انواع روانکارهای خودرویی همچون روغن موتور، روغن دنده، مایع ترمز و … و نیز روانکارهای صنعتی گردآوری می گردد. در طول زمان در صورت تغییر اطلاعات، بروز رسانی های لازم صورت می پذیرد.در مقالات دانستنی های روغن تلاش می شود تا مطالب بصورت صفر تا صد از مفاهیم مختلف صنعت روانکار به زبان ساده بیان گردد.

همراهان پترونول

در این بخش اطلاعات و تصاویر و ویدیوهای ارسالی همراهان پترونول مصرف کنندگان نهایی محصولات روغن موتور پترونول، اتو سرویس و تعویض روغن های همراه پترونول ارائه می گردد.

دانستنی های خودرو

در صورتی که به مقالات کاربردی و مفید در زمینه مفاهیم و نگه داری و مراقبت از خودرو علاقه مند هستید، با بخش دانستنی های خودرو مگ پترونول همراه باشید.

اخبار صنعت روغن

اخبار صنعت روانکارهای صنعتی و خودرویی در بخش اخبار صنعت روغن مجله اینترنتی روغن موتور دنبال نمایید.

 چند رسانه ای

تصاویر و ویدیوهای مفید مجله پترونول در بخش چند رسانه ای مگ پترونول درج می گردد.