پترونول: بهترین برای برترین ها
صفحه اصلی|اخبار پترونول|نمایشگاه بین المللی خودرو ترکیه، استانبول 2022

نمایشگاه بین المللی خودرو ترکیه، استانبول 2022

شنبه, 1401/3/7
نمایشگاه بین المللی خودرو ترکیه، استانبول 2022

نمایشگاه بین‌المللی اتومکانیکا استانبول، بزرگترین نمایشگاه تجاری ترکیه برای بخش خدمات و محصولات پس از فروش خودرو، در روزهای دوم تا پنجم ژوئن 2022 ( ۱۲ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱) در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول (Tüyap Fair Center) برگزار می‌گردد.
نمایشگاه بین‌المللی اتومکانیکا استانبول 2021 با حضور ۶۵۲ برند و شرکت بین المللی از بیش از ۱۸ کشور برگزار گردید که با بازدید بیش از شصت هزار بازدید متخصصان صنعت خودرو از ۱۲۱ کشور جهان از این نمایشگاه کم‌نظیر ترکیه رکورد جدیدی از بازدید دوره‌های مختلف این نمایشگاه ثبت گردید.
اتومکانیکا استانبول یک زیرساخت بین المللی برای انتقال فناوری و دانش تجاری در زمینه صنعت خدمات و محصولات پس از فروش خودرو می‌باشد. شرکت آذرروان‌ساز تولید کننده روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی پترونول به منظور بهره‌مندی از این رویداد نمایشگاهی بین‌المللی و تقویت هر چه بیشتر حضور پررنگ پترونول در بازارهای صادراتی بین‌المللی و اروپا به ویژه کشور ترکیه، در سالن ۱۲ غرفه C180 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان تجاری نمایشگاه خودرو ترکیه می‌باشد. صمیمانه منتظر دیدار همراهان گرانقدر پترونول در این رویداد بین‌المللی صنعت خودرو هستیم.

 

جهت دیدن تصاویر حضور پترونول در نمایشگاه بین المللی خودرو ترکیه، استانبول 2022 کلیک نمایید.

 

ساعات بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر می‌باشد.

پ.‌ن: نمایشگاه اتومکانیکا استانبول به صورت سالیانه برگزار می‌گردد و بازدیدکنندگان صرفا فعالان اقتصادی، تجار و متخصصین صنعت خودروسازی می‌باشد. نمایشگاه اتومکانیکا استانبول یکی از ۱۴ رویداد برتر در زمینه محصولات و خدمات پس از فروش خودرو می‌باشد که توسط شرکت نمایشگاه صنعتی فرانکفورت Messe Frankfurt و شرکت نمایشگاه صنعتی هانوفر Hannover Messe در سراسر جهان برگزار می‌گردد.

دانلود بروشور نمایشگاه

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در تلگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در اینستاگرام   کانال رسمی شرکت روغن موتور پترونول در آپارات
Go to Top